Дзень працоўнага выхавання, прафарыентацыі
План работы школы на 6-ты школьны дзень 16.09.2023
Час прав.
|
Мерапрыемствы
|
Удзельнікі
|
Месца правядз.
адказны
|
Мерапрыемствы
|
Удзельнікі
|
Месца правядз.
адказны
|
Мерапрыемствы
|
Удзельнікі
|
Месца правядз.
адказны
|
8.15-9.00
|
КТС “Выраб паштовак да Дня настаўніка”
|
1-4 кл.
|
К-т
4 кл. Ермаковіч З.А.
|
Практыкум па рашэнні матэматычных задач
|
5-11 кл.
|
К-т матэм. Краўцыў І.А.
|
Практыкум па рашэнні фізічных задач “Пачнем спачатку”
|
7-11 кл
|
К-т фізікі
Лобач В.С.
|
9.15-10.00
|
Прагляд мультфільмаў прафесійнай накіраванасці
|
1-4 кл.
|
К-т
4 кл. Ермаковіч З.А.
|
Аб’яднанне па інтарэсах “Умелыя рукі” Выраб кветак з паперы
|
5-11 кл.
|
К-т матэм. Краўцыў І.А.
|
Практыкум па рашэнні фізічных задач “Пачнем спачатку”
|
7-11 кл
|
К-т фізікі
Лобач В.С.
|
10.15-11.00
|
Квест “ Прафесіі вакол нас”
|
1-4 кл.
|
К-т
4 кл. Ермаковіч З.А.
|
Пазнавальная гадзіна “З гісторыі прафесій”
|
5-11 кл.
|
К-т матэм. Краўцыў І.А.
|
Назірай і даследуй сам. Прасцейшыя вымярэнні.
|
7-11 кл.
|
К-т фізікі
Лобач В.С.
|
11.15-12.00
|
Прыродазнаўчая прагулка “Дары восені” (збор прыроднага матэрыялу)
|
1-4 кл.
|
К-т
4 кл. Ермаковіч З.А.
|
Клуб зносін. Падрыхтоўка да святкавання Дня настаўніка
|
5-11 кл.
|
К-т матэмат. Краўцыў І.А.
|
Пасяджэнне юных матэматыкаў
|
5-7кл.
|
К-т фізікі
Лобач В.С.
|
22.00-23.00
|
Патруляванне па аг. Зачысце
|
Камоска Н.В.
|
Пачатковая школа:
1) Прагляд мультфільмаў прафесійнай накіраванасці. На працыягу щрока вучням прапанавалися паглоядзець цикавыя мультфильмы, у яких у займальнай форме расказваецца пра розныя прафесіі.
2. КТС “Выраб паштовак да Дня настаўніка” . На гэтым занятку вучні прявілі сваю творчасць і выканалі з дапамогай настаўніка віньшавальныя паштоўкі да Дня настаўніка.
3. Квест “ Прафесіі вакол нас” У гульнявой форме вучні пазнаёміліся з цікавымі прафесіямі, якія вельмі рэдкія і пра тыя, якія запатрабаваныя сёння.
4. Прыродазнаўчая прагулка “Дары восені” (збор прыроднага матэрыялу). Вучняў чакала цікавая сустрэча з асеннім пейзажам. Можна будзе паназіраць за тым, якія змены адбыліся ў прыродзе з надыходам восені. А яшчэ гэтая прагулка пройдзе з карысцю: патрэбна будзе назбіраць прыродны матэрыял для дальнейшай працы на уроках.